Alla inlägg den 3 september 2008

Av Leif Jendelöv - 3 september 2008 22:21

Idag så har jag bokfört  lite till, känner mig supersmart faktiskt. Men det är riktigt kul när man tror sig förstå vad man sysslar med. Vad jag inte förstår är däremot det här med vårt nätverk här hemma. Med jämna mellanrum så kopplar den ifrån routern, så det kan vara ett litet helvete att försöka blogga. Medans man skriver inlägget brukar det nämligen koppla ned vilket medför att man får skriva om inlägget. För jag får oftast inte tillbaka sidan där jag skrivit, utan får börja om på nytt. Skitjobbigt! Är väl annars enda nackdelen med min nya bärbara. Faktum är att jag inte har rört den gamla stationära sedan jag skaffade den här, den funkar klockrent. Dessutom är det så skönt att jobba med XP igen. Nu är det slutbloggat för idag. Sov så gott.
/Leffe

PS. Jag lägger in bilden på vårt superåk igen för er som inte kan se er mätta på det.

Ovido - Quiz & Flashcards