Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Leif Jendelöv - 21 februari 2010 13:00

Satt uppe och tittade på dubbeljakten igår och tänkte skriva ett inlägg redan då, men datorjäveln har börjat att strula så det blev inget. Men vilket lopp de gör svenskarna! Riktigt kul att titta på och riktigt friskt satsat av Olsson. Kul också att han hade kört så taktiskt så att han hade krafter kvar när de andra kom ikapp. Men vilken spurt av Hellner! Kul att vara Svensk sådana dagar.


Vi var ju och hälsade på i Örsundsbro igår kväll och ska jag vara ärlig så var jag lite orolig för hemresan. Men det var inga större problem faktiskt. Visst hade det drivit lite, framförallt på våra småvägar här hemma, men det gick över förväntan.


Nu har jag precis lagt Pontus och ska väl ut och försöka ta reda på snön som kom, men jag känner på mig att Belosen inte vill starta utan viss starthjälp, så jag får väl se ifall jag kanske får vänta till lite senare. Ska försöka att mäta snödjupet också! Allt för nu, på återseende.


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards