Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Leif Jendelöv - 4 februari 2010 22:27

Inatt så var Pontus vaken en massa, till synes utan anledning. Till råga på allt så åt han knappt någon frukost. Men han var pigg och glad i morse, så han fick åka till dagis ändå. Men på eftermiddagen ringde de från dagis och då hade han feber och nu ikväll så har han varit väldigt nere. Räknar med en jobbig natt! Men jag hoppas ändå att det inte är värre än att han är bättre i morgon!


Lina och Albin hade vintersportdag i skolan idag och jag var där en stund för att se på. Men jag ledsnade lite när ingen av barnen ville åka vare sig skridskor eller skidor, så då åkte jag en sväng till Storvreta för att hämta ut ett brev. När jag sedan kom tillbaka så åkte i alla fall Lina skridskor, men Albin gick mest omkring och frös. Kanske tur att jag var där så att han slapp ta bussen hem. Hade nog blivit kallt att gå hem, så blöt som han var! Nu ska jag nog sova, gonatt!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards