Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Leif Jendelöv - 1 februari 2010 22:00

Det har väl inte hänt särskilt mycket att skriva om idag. Det har varit en helt vanlig måndag bara, med allt vad det innebär. Läser andras bloggar och inlägg på FB och kan ju konstatera att det är ett j-a gnäll på vintern, kylan, snön och allt möjligt. Tycker själv att det är vinter och normalt att det är snö och kallt ute, bara att gilla läget. Själv har jag nog betydligt svårare med de riktiga värmeböljorna på somrarna, men kan väl acceptera att folk inte gillar kylan. Däremot så tycker jag att vi är lyckligt lottade här, som har så pass varierande väder. Då tröttnar man ju inte! Och det finns alltid nästa årstid att se fram emot. Vad gäller snön så gör den ju faktiskt underverk vad gäller ljuset, det är ju betydligt bättre än när det är vinter och barmark då allt ljus bara försvinner. Men det är ju min personliga åsikt!


I morgon händer det nog inte heller så mycket av intresse, men eventuellt så tar jag en sväng in till stan. Ska försöka att ge motorsågen lite omvårdnad också, den har ju fått jobba lite nu och man är ju rätt så dålig på att serva den. Det var väl allt då, tack för mig!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards