Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Leif Jendelöv - 18 februari 2010 21:28

Bloggtorkan fortsätter tyvärr. Men de senaste dagarna har jag ju haft annat för mig. Tisdag kväll klockan elva så drog Stefan och jag iväg med MAN:en för en nattlig tripp till Kristianstad. Vi var framme kvart i åtta på onsdagmorgonen och åkte hemåt igen en halvtimme senare. Nån gång runt halvsju på onsdagkvällen var jag hemma igen, rätt så trött. Blev dessutom rätt så irriterad på mig själv, då jag inte kom i säng förrän vid elvatiden. Men sånt är livet!


Anledningen till vår Skåneutflykt var att vi skulle hämta hem ett släpchassie. Nu återstår dock att få på ett flak på det innan det kan komma till någon användning, men det blir nog bra när det är klart!


Idag så har jag varit en sväng till Möklinta igen för att fälla lite skog. Det gick ju i vanlig ordning sjukt bra, bortsett från att det inte blir så många timmar man kan jobba. Men vi får ju i alla fall ihop några kubik varje gång, så i slutänden så ska det nog bli lite ved ändå!


I natt så ska det ju komma en massa snö igen, så det blir spännande att vakna imorgon och se ifall vi är insnöade. Dessutom så ska det ju komma mer på lördag sägs det. Så det blir nog till att sparka igång Belosen igen. Kul! Nu har jag inget mer att skriva så jag säger gonatt!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards