Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Leif Jendelöv - 15 juni 2008 23:06

Idag skulle det bli dagen då Stefan och jag gjorde färdigt Benzen för besiktningen imorgon. Det var bara att sätta ihop fronten och reparera det där jädrans bromsröret. Gick som smort, vi hann till och med styla henne lite. Sen så senare nu ikväll när jag kom hem från badmintonen så skulle jag bara röja undan efter oss och flytta "skönheten" lite. Vad händer då? Jo, bromspedalen gick i botten och bromsvätskan sprutade. Just en snygg reparation. Blev så j-a trött på eländet att jag gick in och bokade av besiktningen. Fick en ny den 3:e Juli. Stör mina planer för semestern en hel del faktiskt, så nu är man på rätt så dåligt humör tyvärr.

  Jo, jag var ju på kalas igår, och som mina kära syskon redan har berättat på sina bloggar så blev det ju ett rätt så oförglömligt kalas. TACK Farmor. Fick även tillfälle att träffa min faster och mina kusiner. Det är ju allt för sällan som vi har möjlighet att träffas.

Ovido - Quiz & Flashcards