Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Leif Jendelöv - 5 juni 2008 22:39

Tittade just på besöksstatistiken för min blogg. Jag har i Juni haft 28 UNIKA besökare. Tycker att det här med bloggning är ett utmärkt sätt att dela sin vardag med sin släkt/ sina vänner, men man kan ju inte låta bli att undra vilka de här 28 är för några? Jag vet ju att mina fyra syskon, jag själv, min moster samt kanske några till har tittat in, men resten då? Är det några man känner eller är det bara sådana som surfar runt och tittar? Vem vet? Man kanske ska vara försiktig med vad man skriver här?

Nu har dessutom äldsta brodern Jendelöv öppnat en blogg: grisfarmarn.bloggagratis.se

Eller under svinbloggen bland mina länkar. Kul tycker jag, nu bloggar vi fyra av fem syskon. Sussi, din tur nu!

God natt och ha det så bra/ Leffe

Av Leif Jendelöv - 5 juni 2008 21:44

Idag har jag klippt gräsmattan för andra gången i år, lär ju liksom passa på medans Belosen går. Lina var också med, ville prova att klippa så hon fick prova lite. Men den är ju rätt så tungkörd så det blir rätt så svårt för henne.

Imorgon ska vi iväg och fira Micke. Ska även hjälpa honom med att kitta två fönster, så jag får väl slå in kittet i presentpapper åt honom.

Ovido - Quiz & Flashcards