Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Leif Jendelöv - 18 mars 2010 07:29

Avslutade ju förra inlägget med att jag skulle jaga på transporten lit, men det visade sig att den centrala stordatorn låg nere. Så alla lager i hela Sverige låg nere. Det innebar att jag fick sitta och vänta ytterligare tre timmar innan jag fick ett lass. Bidde ju en lång dag, vilket märks idag, men det blir nog bra till slut. Nu sitter jag här och väntar på att få lass igen, hoppas bara att stordatorn funkar som den ska idag. Annars blir jag nog lite trött!


I vanlig god ordning var det ju ett pissväglag inatt också, vilket gör att man sitter och spänner sig bakom ratten. Men jag kom upp till Borlänge i tid ändå idag! Hoppas att vägarna har blivit bättre tills jag ska hemåt igen! Nu ska jag skriva lite papper, ajöss!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards