Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Leif Jendelöv - 13 mars 2010 16:38

I natt så sov jag gott kan jag ju lova. Kom i säng runt tio och då hade jag ju varit vaken sedan kvart i ett på natten. Är ju idiottider att börja klockan två på natten, men annars funkar det bra när man bara har fått in rutinerna här hemma. Vet inte hur mycket jobb han har åt mig, men jag får väl ta det som bjuds och det är en bra tur helt i min smak. Fast det var ju ett riktigt hemskt väglag i fredags natt på vägen upp till Borlänge!


I kväll så är det ju final i Melodifestivalen och då sitter familjen Jendelöv klistrade vid TV:n. Vi har olika favoriter allihopa tror jag, fast det är nog bara jag som har rätt favorit! Det är nämligen bara min favvo som har gått vidare, det vill säga Anna B. I andra hand så håller jag på Darin, som också är riktigt bra tycker jag. Resten tycker jag nog håller betydligt sämre standard! Men smaken är ju som bekant som baken, så slutresultatet kan ju bli nåt helt annat än vad jag har tänkt mig! Den som lever får väl se helt enkelt.


Nu är det väl snart dags att börja med maten. Ska till att göra en pizzadeg åtminstone, så att den är klar när det är dags att äta. Det får bli allt för denna gång, tack o adjö!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards