Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Leif Jendelöv - 17 mars 2010 07:25

Dags för ett litet blogginlägg igen då. Just nu sitter jag i Borlänge och har rast i väntan på att få lasta upp till Uppsala. Blir lite dåligt med bloggandet när man jobbar natt, men det kan ju passa bra när jag sitter här och väntar och ändå har startat upp datorn för lite andra ärenden.


Det var ett hemskt väglag på vägen hit i natt. Började ju att snöa efter att jag passerat Sala och sedan blev det bara värre och värre. I Säter var det snorhalt genom rondellerna, så då kunde det ha slutat hur som helst. Men det slutade i alla fall väl, för jag kom fram till Borlänge helskinnad. Om än några minuter försenad! Men hellre lite sen än liggandes i nåt dike någonstans! Nu ska jag gå upp till transporten och jaga på dem lite, tack o hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards